måndag 5 september 2016

Östra cup!

Vi har haft en underbar dag på östra cup!
Jag hade Kino och Lakrits med själv!
sedan var några med från min kennel med!
Bessa, Rambo, (från D-kullen) och Buster och Lakrits (från C-kullen) Så roligt och se dem!



Rambo slog till och vinna sin klass! 
Med matte Johanna Jansson 
Grattis! 
Bessa behöver träna lite.
Buster fick HP i sin klass , och det gick Lakrits m med sin duktiga handler Malva Olofsson!  
Kino blev 2a i sin klass och 3a i bhkl .

Så stolt över killen då vi för en gångs skull fick campera ihop i utställningsringen!
Så ner mot fältet där alla hundar gör riktigt bra ifrån sig!
Men fotografera är jag dålig på  tyvärr 😦
Så ett kort på Kino som Camilla Jannesson tagit får det bli!

                           Så väntan på resultat!
  "Rambo" Belgarbo's De lorean runs by Diezel tog      platsen som dual purpose unghund 4a!!
                         Grattis Johanna Jansson !
Och min fina kille "Kino" Mountjoy scurry Simon tog platsen som 3a dual purpose öppen klass !!
Som vanligt stolt över min kille!
Idag gav han allt i alla disciplinerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar