mÄndag 18 september 2017

Helg med hundaktiviteter 😍

Denna helg har vi minsann varit igĂ„ng!😀Lördag Ă„kte jag och nĂ„gra vĂ€nner till Roslagens bk och tĂ€vlade rally!😊
En riktigt rolig och lÀrorik dag!
Startade först med Kino i mĂ€starklass, vi hade en underbar kĂ€nsla och nĂ€r vi gick över bandet sĂ„ kĂ€nde jag att vi Ă„tminstone borde vara nĂ€ra ett cert! Jovisst var vi nĂ€ra ... 88p. .. bara kolla detaljer och försöka igen!😀








Ja men vi fick en delad 6e plats av 32 ekipage☺sĂ„ det var en svĂ„r bana ! 
(Min vÀn tog 83p.Bara 5 blev godkÀnda med över 90)
SĂ„ fick vi rast och efter 13 var det avancerad m Emi ocksĂ„đŸ˜€ och hon var verkligen med och gjorde sitt bĂ€sta☺ 48p tog vi i denna svĂ„ra bana dĂ€r bara tvĂ„ klara över 80 ☺
(HĂ€r var det tvĂ„ andra vĂ€nner som var med, ena dela min poĂ€ng 48p och den andra 54p) 
Vi fĂ„r helt enkelt trĂ€na mer!😍
 Men en trevlig dag fick vi! 

SĂ„ en lugn lördagkvĂ€ll☺
Upp och ivĂ€g pĂ„ söndag med! 
Ringsekreterare pĂ„ Östhammars bk, vi fick en solig och fin dag☺ 
Jag skrev sĂ„ fort jag kunde! Och vi var fĂ€rdig runt 13.30 ,trevlig domare Joel Lantz☺


Lite god lunch och var hemma igen vid 16☺slĂ€ngde mig pĂ„ soffan och vila en timme och tog sedan tag i lite stĂ€dning inne och ute☺ vi skulle ju fĂ„ finfrĂ€mmande till kvĂ€llen. 
Medans jag var i Östhammar sĂ„ följde Sven-Erik Ida pĂ„ bph pĂ„ Bro-HĂ„bo bk. 
(MÄste muttra lite pÄ organisationen , dÄlig handledning för en som aldrig varit med.)



Kl 19.45 kom Antti med sin fina tik Teresa frĂ„n Finland! 

Ch. Glamorly Golden Daydreams 
Hon hade en trĂ€ff med Kino, Ch. Mountjoy scurry Simon. 
Hade hittat ett stĂ€lle att övernatta pĂ„ och sĂ„ kom de tillbaka vid 11 idag dĂ„ var det en ny trĂ€ff😍
SĂ„ nu hoppas vi pĂ„ valpar i november!😀 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar