söndag 3 juli 2016

Tävlat lite...

Börja i onsdags med en lydnadsklass 1 tävling m Kino ... jodå saknades 1.5p, 158.5p (behöver 160) lite besviken men det är bara att försöka igen!
Fortsatte på måndag att följa Johanna och "Hoshi" Lizziardhs Victory havazu red att prova på ett anlagsspår vilket hon blev godkänd på!
Jippi !!! Och Grattis till Johanna!
Så igår blev det Rally på Lida Fritidsgård,  Tullinge.
Kino starta som nr 4 (bra för mig så slipper jag bli nervös) och vi gick genom banan med riktigt bra flyt! Trots frestelsen så bara flöt vi igenom.
Och ligg på vänster sida i honören var ok!
Faktiskt otroligt att det gick så bra med kaniner lösa över hela området, säkert 100 st!

ja så var det lite väntan.....
Dags för prisutdelning! Hon börja att säga att hon nog gjort en svår bana! (svårast m 2 st vänd helt om från varandra!)De lästa upp en massa namn som inte klarat gränsen, så var det bara pallplatserna kvar och då kom de godkända resultaten äntligen.
Och helt fantastiskt kom min kille och jag på 2a plats m 74p.
Så blev det att vänta igen... hoshi skulle försöka starta i nybörjarklassen.  
Jodå med ngr till tillfällen så lär hon vara svår slådd! 
Fortsatte helgen på min klubb som arrangör! 
Kino tyckte jag var orättvis som hjälpte andra då han ville!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar