tisdag 16 juni 2015

I helgen har det hänt mkt!

Började med att åka till min syster Johanna och träffa min andra syster där för att byta tillbaka "Muffin" mot "Bibbi".
Men då vi kom dit så prata vi lite Ilona och jag som äger Muffin att de gärna ville ha Bibbi kvar också, så det bestämdes och Bibbi fick återvända till Göteborg!
Känns så tomt efter min virvelvind, men vet att hon har det bra hos Ilona Löfstedt med familj!
                                                            På väg hem till Göteborg!
så fortsatte Johanna och jag med Kino och Lakrits på en Rallytävling men vi nådde inte ända fram...
På söndagen var jag inropare på en Rallytävling på Östhammars hu.
Och sist men inte minst så har jag varit på den andra sidan av aveln, som hanhundsägare.
Kino har parat för första gången. Så nu håller vi alla tummar för att det går bra för Alice som hon kallas för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar